日々思っていること、小ネタなどなどALL MIGHTYな 日記スペース。 ちょっとTEA ROOMでmake yourself at home(^^)
page top
page top
Your embrace
Tell me what's the use
Of a 24 inch waist
If you don't touch me

Tell me what's the use again
Of being on TV everyday
If you don't watch me

This house is full fo emptiness
My closet is full of dresses
That's I'll never wear

My life is full of people
but you are a only friend
My best friend

Hope it isn't too late to say I love you
Hope it isn't late to say
that without you this place
looks like London it rains everyday
Don't you know I know baby I'm only half a body

without your embrace.


「愛してるって言うのが遅くなければ良いけど、
きっと遅くないわね・・・
あなたがいないとこの場所はロンドンのように
毎日雨が降っているってこと。

ねえ、ベイビー私が半身だけってことを知らないの?
あなたが抱いてくれなければ・・・。」


Shakiraの歌です。
彼女の歌詞は、時にとにかくモテる女の人、そして時に強気だけど寂しがりな女の人の気持ちが本当に素直に表現されていて大好きです。
寂しい時も、楽しい時も気が付くと彼女の歌を聴いて口ずさんでいます。







でも、私には、好きな人に愛してるというのは遅すぎるみたいです。
もう、その人は私を許してはくれないだろうから。
離れてから涙なく眠りにつけた日は一日だってありません。
好きで好きで、声は届かないけれど毎日想っていたあの頃よりも強く・・・。
あの頃との違い、それは、あなたが微笑むのは私にじゃないってこと・・・。




なんて、今日は妙に感傷的になってしまいました・・・すまそ
© Tea room. all rights reserved.
Page top
FC2 BLOG
